امروزه عملکرد صحیح بسیاری از تجهیزات مورد استفاده در سازمانها، ادارات، موسسات، بانک ها، ارگانهای امنیتی، آموزشی، پزشکی، آزمایشگاهی و … وابستگی زیادی به داشتن برق بدون وقفه، تثبیت شده و عاری از نویز دارد که اتصال اینگونه تجهیزات به یو پی اس را غیر قابل اجتناب می نماید.

سرویس و نگهداری به موقع یو پی اس نه تنها سبب افزایش عمر مفید و کارکرد بهینه دستگاه و باتری ها می گردد بلکه با سرویس و نگهداری به موقع یو پی اس نه تنها سبب افزایش عمر مفید و کارکرد بهینه دستگاه و باتری ها می گردد بلکه باعث کاهش قابل ملاحظه مدت زمان خارج از مدار بودن تجهیزات می شود.

شرکت آریا تک با بهره‌گیری از کادر مجرب و متخصص فنی در واحد خدمات پس از فروش خود، سعی در ارائه بهترین خدمات پشتیبانی دارد؛ در کنار این موضوع با راه‌اندازی سیستم آنلاین call center درصدد پاسخگویی سریع و دقیق در صورت بروز مشکلات فنی برای مشتریان خود می‌باشد.

شرکت به دلیل حساس‌بودن مسائل مربوط به خدمات پس از فروش، مسائل مشتریان خود را در تهران حداکثر ظرف مدت 8 ساعت و در شهرستان‌ها حداکثر 48 ساعت پس از زمان اعلام مشکل توسط مشتری برطرف می‌نماید.

پاسخگویی:
در شرایط اضطراری یا زمانی که دستگاه شما آلارم می دهد می توانید جهت اعلام خرابی یا درخواست سرویس با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

واحد خدمات پس از فروش: 88468400-021
        همراه: 0903013-0912